Velvet dreams

Idag hade jag på mig min sköna sammetskjol från H&M och insåg hur mycket jag saknat det materialet! Så ombonat, mjukt och mysigt på hösten och vintern! Så imorgon skall jag försöka knåpa ihop ett dagens fynd med temat: Velvet dreams. Sen tänker jag även bjuda på ett nytt hudvårdstips från hälsokosten!

Sleep tight!


Vad tycker du?
Postat av: Christin

Sammetskjol låter fint och snyggt. Jag ska ta och skicka iväg en beställning hos H&M senare i månaden tänkte jag och då köpa en eller två kjolar som jag ska använda nu till hösten. Jag är dålig på att använda kjol på hösten/vintern tror inte ens att jag har nån höstkjol, fast det ska det bli ändring på :)

Postat av: Lalisen

Åh det måste du ändra på! Det är jätteskönt. Bara man hittar sköna strumpbyxor som man inte bli galen på ;) att ha under!

2006-10-04 @ 20:31:15
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback