Special - En helt ny vägg med Wallies!


99363-220

Skrev ju att jag skulle visa hur snyggt man kan göra det med Wallies hemma. Vad är då Wallies? Jo, det är dekorationer som är färdiga för att klistra upp på väggen. Man bara blöter dem med vatten på baksidan och styrker sedan på dem. För er som har barn: det finns massa fina dekorationer för dem med. (Se exempel nedan.)

Jag hade en helt vit vägg i sovrummet som jag inte visste vad jag skulle göra med. Så hittade jag dem här på
Inreda.com. Det finns massa med mönster och storlekar. Dessa är en större variant. Men det finns även mindre varianter som man kan sätta upp på hyllor, tavelramar, byråer och annat. Här kommer liter fler bilder på hur resultatet blev:

   

Jag är nöjd. Det ser så rofyllt ut :) Dyrt var det inte heller: 275:- Mycket billgare än att gå och köpa en färg för en fondvägg!

Här kommer lite fler inspirationsbilder, fler hittar du på Inreda.com.

     

Bilder: Privat, Inreda.com

Vad tycker du?
Postat av: Elizabet

Grymt:)

Postat av: Sophie

gud så fint!

2006-10-28 @ 13:13:46
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: Lalisen

Elizabet, Sophie: Tackar! :) Det är så kul att fixa å dona :)

2006-10-28 @ 19:19:23
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback