Shoppat och droppat

Världen är emot mig. Den vill inte att jag skall få klänningen från Lindex. Det blev inget idag heller. Just idag av alla dagar var den dag då alla jobbiga och konstiga kunderna med de knäppaste och elakaste kommentarena kom. Så det blev inget besök på Lindex för min del. Hann däremot in en snabbis på KappAhl för att köpa på mig några par trosor till på rean. För 49:- fick jag båda dessa:




Sen har det hänt ett litet missöde till. Min snygga lila tröja som jag köpte på H&M häromdan... Bara efter en dags användning är den redan noppig och jätteful. Har inte ens hunnit tvätta den en gång. Dåligt. Så jag ringde och jag får komma tillbaka med den *puh* Jag får försöka hitta något annat fint. Konstigt att ibland kan H&M ha riktigt bra kvalitet och ibland suger den verkligen.

Imorgon blir det en tur ner till byn för att få tag i klänningen. Minsann!

Bild: privat

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback