Ny kategori - Lalisen fixar - byta band!

99363-194


Här kommer ännu en ny kategori: Lalisen fixar. Först ut är min nya tröja som jag köpte på H&M för ett tag sedan. Jag blir lite trött på de där "testarna" som hänger vid uringningen. Så nu tänker jag byta ut dem mot ett litet satinband eller kanske ett litet sammetsband. Vad tror ni? Nu blir det ut på jakt efter lagom stora band. Lägger upp bilder när det är klart.

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Söt tröja :D Smart lösning ;) Vill se hur d blev!

2006-11-15 @ 15:59:13
Postat av: Lalisen

Naa det skall vi väl kunna fixa! Bilder kommer!

Postat av: Rikardkamilla

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-06-24 @ 08:50:52
URL: http://rikardkamilla.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback