Klänningfeber

99363-176


På senaste tiden har jag hittat en hel del klänningar jag skulle kunna tänka mig hos Asos. Den här kan jag inte riktigt glömma. Det är något med kombinationen av spetsen och den söta rosetten i midjan som gör det, tror jag. Å självklart passar "mina" guldskor perfekt till! Voilà - du har en partyoutfit!

TIPS! Den lilla
kuvertväskan är nu på rea för endast 67:- Finns i fler färger.

Klänning, Asos 474:-
Guldpumps
, Asos 406:-
Kuvertväska, Asos 67:-

Bilder: Asos

Vad tycker du?
Postat av: lalis den andra kungälvsbon ;)

Då måste jag tipsa dig om att den säljs på tradera jättebilligt =) Om du inte redan visste! Kram

2006-10-18 @ 21:33:05
Postat av: Lalisen

lalis: åh, man tackar! Ska jag genast kolla in :)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback