Jag - nästa medlem av Europe?

Okej, jag hoppas att pudelfrilla kommer på modet igen. Snart. Helst igår. För jag skulle vara så inne då.

Min mamma är frisör, vilket är väldigt bra. Men vissa saker kan man inte riktigt förutse. Som att permanenter kan få ett högt oväntat resultat. Som ikväll. Jag skulle ha en snygg permanent som var så där precis lagom, som bara hjälpte mitt självfall liiite på traven. Men så lyckligt slutade det inte. Utan nu sitter jag med en pudelfrilla á la 80-tal som heter duga. Får hoppas at det "lägger" sig efter ett tag... Tills dess är det uppsatt som gäller  :-S

Trevlig kväll på er allihopa! Inget dagens idag, tyvärr hinns det inte. Är tillbaka imorgon!

Vad tycker du?
Postat av: Qaroline

Snyggt! Joey tempest är ju cute, eller var rättaresagt.

Postat av: Lalisen

Qaroline: Mmm VAR och dessutom är han ju kille. Jag ser bara helt misslyckad ut ;)

2006-10-29 @ 20:10:00
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Jag vill se bild på frillan din ;D Jag kan ju skaffa en likadan ;P

2006-11-21 @ 16:52:13
Postat av: sunshine_85

Hmm d va ett gammalt inlägg hmm...men bild vill jag se ändå ;P

2006-11-21 @ 16:55:46

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback