Hurt hurt

Toppenmorgon, verkligen. Vaknade och kom på att idag skulle jag köra våran bil till service. Jajjemän. Upp kl 7.30. Pappa skulle möta upp mig vid bilfirman och ge mig skjuts på motorcykel hem igen. (Finfint väder för en tur i det fria...not) Självklart blev jag sen (som alltid) och stressade iväg till bilfirman i tron att stackars pappa stod och väntade ute i regnet. Gissa vad? Ingen pappa. Och världens segaste kille som skulle hjälpa mig. Men slutet gott, allting gott.

Nu skall jag snart iväg och träna. Hurt hurt! Sen är det plugg som gäller för mig idag. jag behöver verkligen klara det här provet. Då återstår det bara 2 prov sen är jag Hälsorådgivare! Haha, känner mig lagom hälsosam nu med tanke på vad jag åt igår kväll... Massa glass med nougatsås på ;-P Skall försöka hinna med ett litet dagens fynd. Sen har jag dessutom lovat att baka en kaka. *lätt panik*

Trevlig torsdag på er! Håll ut... snart är det helg!


Vad tycker du?
Postat av: elleeeeeen

ååååååå vad intressant :D jag undrade just vad du åt igår.. tack! :D

Postat av: Lalisen

Det behöver du inte tycka. Läs inte om du inte vill veta. :P

2006-10-26 @ 11:58:39
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Jaså här får man höra vad du proppat i dig ;P din lilla fuskis :P jag håller mig till frukt ända tills vi ses ;)

2006-11-21 @ 16:53:43

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback