Hiss eller diss + min kväll

99363-196
Frågan är enkel: Hiss eller diss? Jag tycker definitivt att de är en hiss. Underbara! Du hittar dem
här, hos Delia's.

Nu har jag avverkat 2 filmer på raken: Nacho libre - knäpp film med Jack Black (iofs sen när har han gjort en film som inte är knäpp ;-P) och Garfield - 2:an - den otecknade versionen. Småroande. Innan dess hann jag gå på ett pass på Friskis och Svettis. Dessutom fortsätter jag jobba på mitt lilla löfte om att försöka äta mindre godis. Det går... eh... ganska så bra. Så jag är rätt så nöjd med min dag och skall nu sussa sött. You too!

Bild: Delia's

Update: Såg The Devil wears Prada igår också. Visst, det var väl en hel del snygga kläder (och massa snygga skor) men den var lite för tunn. Handlade lite för mycket om tjejen som blir work-a-holic liksom...

Vad tycker du?
Postat av: Jacobbettina

Keep the good works comming.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback