Topshop + mammakläder = sant

99363-253

För er som inte visste, så gör Topshop även
mammakläder! det var en glädjande nyhet för alla som är, vill bli eller i framtiden tänker skaffa barn och våndas över vilka tråkiga mammakläder det finns :) Bara ett litet tips som jag råkade stöta på när jag surfade runt på deras hemsida.

Extra smart grej för alla som vill behålla sina egna favorittröjor lite längre: bump band.

Bild: Topshop

Vad tycker du?
Postat av: Jessica

Ska verkligen ta mig dit ngn dag. Fula gravidkläder är ett stort problem!

Postat av: Lalisen

Jessica: Ja, det har man märkt att det verkar inte vara någon större variation. Och varför verkar dte som om dom älskar att sätta puffärmar på alla mammatoppar? Ser inte klokt ut på de flesta... (efter att kollat i nya hm-katalogen för våren) :) Annars kan du handla online om du inte hittar det i butik.

2006-11-07 @ 13:06:54
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Edvardstella

Keep safe. Look out for one another.

2010-02-11 @ 09:11:50
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback