So CLOSE

99363-262

Jahapp då har man varit på Lindex och gjort fynd. Idag var det mysshopping som gällde - köp av sköna myskläder. De har ju rea just nu så jag passade på att fynda två tröjor ur CLOSE serien för bara 99:- styck! Dom är såå sköna. Och den till vänster kan man ju faktiskt ha till vardags också. Tycker den är så söt med den lilla dragskon med satinband :) Den andra är i en sån där tung härlig kvalitet som faller snyggt...

Näe ju skall jag få i mig lite middag. Trevlig kväll!

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Qaroline

Jag har inte lagt något bud ännu men dem ligger i min minneslista. Gillar egentligen inte tradera, så oseriösa säljare överallt. Om jag köper dem så lovar att jag berätta.

Postat av: Christin

Jättesöta tröjor, vad roligt det känns att få tag i billiga plagg som också är så fina :) Jag gillar att fynda, fyndade senast accessoarer hos Kapp ahl för halva reapriset :)Trevlig helg!

2006-11-10 @ 10:24:22
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Christin: tack, jag älskar dem redan =) Halva reapriset är alltid lika roligt! Det var då jag fyndade underkläder =) Trevlig helg på dig med!

2006-11-10 @ 12:08:52
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback