Sammetsväska

99363-276

Jag kikade in hos H&M för att se om det fanns några V&R kläder kvar. *nyfiken i en strut* Istället fastnade jag ibland deras nyinkomna varor. Dagens fynd får därför bli den lilla sammtesväskan/börsen. För bara 49,50:- blir denna lilla söta skapelse din! Vill man så kan man passa på att klicka hem ett linne av ovanstående modell för bara 29,50:- (Fast man skall nog inte matcha med en kjol som också har knytband som på bilden...)

Sammetsväska, H&M 49,50:-
Svart linne
, H&M 29,50:-
Svarta pumps
, Vagabond/Scorett 499:-
Mönstrad kjol
, H&M 198:-

Bilder: H&M, Scorett

Näe, nu skall jag ta och skärpa upp mig och få något gjort på min lediga dag. Men vädret är inte alltför motiverande...

Vad tycker du?
Postat av: Cassie

Snygga saker :)

Postat av: Lalisen

Cassie: Ja, massa snyggt har de fått in =)

2006-11-14 @ 17:14:59
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Näe dra mig baklänges långsamt!! Va snygg den kjolen va!! Och linnet (eller tröja eller vad jag brukar kalla det ;P) Det var ju inte så farligt pris heller =O =) Hoppas d finns i min storlek *tihi* ... Fy jag har inte shoppat på evigheter å nu när jag äntligen fick råd så har jag bara köpt massa..men om dessa finns i min storlek så blir det d sista! *lovar* :P

2006-11-14 @ 21:13:56
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: jag tror att den kjolen skulle passa dig, sötbärt ;P

2006-11-14 @ 21:37:30
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback