Rund eller spetsig?

99363-279
Vad tycker ni? Är de
första med rund tå eller de andra med spetsig tå snyggast? Jag tycker att båda är snygga men på olika sätt. De andra är ju som ett par klassiska pumps fast med liten "livrem" ;)

Behöver ett par svarta klassiska skor och någon av dessa blir det. (Asos har just nu 20% rabatt när man anger rabattkod OBSERVER.) Lutar mer år de med leopardfoder...

Bilder: Asos

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Haha! Svårt att bestämma dig? ;) Jo jag förstår! Du kan ju till å med gå i såna klackar.. Hmm jag skulle tagit den till höger med leopardmöstret i.. (Wedins har ett liknande par fast de kostar runt tusenlappen :/ ) Fast den andra ser inte så dum ut den heller.. Funderar på om inte fötterna ser kortare ut i den skon till vänster för att remmen ligger lite högre upp...hmm..eller om d e tvärtom :P Bara jag med big-fötter som bryr mig om sånt ;P hihi.. Let me know när du bestämt vilka det blir =)

2006-11-14 @ 21:09:15
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Haha, jaaa men tänk på att det kan vara mitt livs köp ju! Hehe. Kortare fötter? Vill jag ju inte ha. det avgr! Det får bli de till höger isf.. Hörs på msn ;P

Postat av: Elin

Jag tycker inte det var sååå stor skillnad, men eftersom jag har svårt för spetsig tå skulle jag nog valt de runda..

2006-11-14 @ 22:37:14
URL: http://speedofsound.blogg.se
Postat av: Lalisen

Elin; tack för åsikten, alla mottages =)

2006-11-14 @ 23:50:22
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jessica

Har sett att du tipsat Engla om Apiforce och Zink mot dålig hy. Jag käkar p-piller och i uppehållen och även när jag gjorde ett längre uppehåll så fick jag typ värsta böldutbrottet i ansiktet, främst på hakan. Det här gör att jag ju inser att p-piller och hormoner vekligen ställer till det i kroppen och jag vill sluta med p-piller så fort som möjligt nu känner jag. Dock vill jag inte få dessa hemska bölder! Tror du Apiforce o Zink skulle va nåt för mig eller har du några andra tips? Jätte tacksam för svar. /Jessica

2006-11-15 @ 09:30:04
Postat av: Lalisen

Jessica: Först och främst: ja tyvärr har jag hittills inte haft några som helst goda erfarenheter av p-piller. Både av kunder och släktingar. Tyvärr. En av mina systrar åt det och efter att hon hade slutat var det tal om att hon kanske aldrig någonsin kunde få barn... Inget bra. (som tur var kunde hon det ändå sen) Sen har vi risken med proppar å annat. Å såklart hyn. Du lurar kroppen till något som den inte skall. Näe det finns bättre sätt. När det gäller apiforcen och zinken så hänvisar jag till ett inlägg som kommer senare ikväll. Tänkte skriva om lite tips... =)

2006-11-15 @ 20:28:29
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack! Vad bra! :)

2006-11-15 @ 21:05:37
Postat av: Lalisen

Jessica: Ingen orsak! =)

2006-11-16 @ 00:50:55
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback