REA-tips

Fick mail från Ellos idag. Om man uppger rabattkod 143104 så får man upp til 70% rea på massa varor. Tog mig en liten titt och här har ni dagens fynd:

1. 2. 3. 4.

1. Jag är så svag för omlottmodeller - som den här tunikan för 199:-
2. Jättesöt topp till det smått otroliga priset 59,50:- Finns i flera färger...
3. Mysigt nattlinne i farfarsmodell, också det för otroliga 59,50:-
4. Gossigt velourset 129:-

Bilder: Ellos

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Ååå den tunikan (1) gillar jag! V-ringat å lite figursytt tycker jag e snyggt =) Fy! Inte bra att du har en sån här blogg, man fastnar ju i klädträsket :P Hoppas helgen blir bra!

2006-11-18 @ 14:36:26
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: haha det är det bloggen är till för... att du skall fastna ;P


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback