Gör om ditt kök!

99363-307


Idag skall dagens fynd handla om köket! Kakeldekorer är väl det enklaste sättet att snabbt förnya sitt kök. Har själv gjort det både i köket och badrummet. När man väl lärt sig tekniken så att det inte blir några bubblor så går det som en dans och snyggt blir det!
Dessa häftiga retro dekorer är nyheter på Bluebox.se och kostar 119:- för en 6-pack.

Bilder: Bluebox

Vad tycker du?
Postat av: Cassie

Coola :)

Postat av: Anna

Kakeldekorer är superbra! Billigt & bra sätt att snygga till det. :) Min syster köper ofta nya och ändrar om, det blir som ett helt nytt kök! :)

2006-11-23 @ 14:43:03
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Cassie: Mmm ger ett litet lyft
Anna: Ja, senast ut var badrummet här, och det blev supersnyggt. Bort med tantblommorna och på med helsvarta ;)

2006-11-23 @ 23:15:47
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejhej! Jag hittade oöppnade förpackningar från 70-talet på ett loppis för ngt år sedan för typ 20 kronor! De ser ungeför ut som dina men mina är gröna och röda, skitcoolt! =)

2007-04-03 @ 18:50:20

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback