Nyheter på hudvårdsfronten

Fick följande mail:

" Vill bara tipsa dig om det renaste i hudvårdsprodukter som går att få i Sverige

Sveriges renaste nätbutik!

Här kan du vara alldeles säker på att det du köper är det renaste du kan få, samtidigt som du kan göra ett informerat val.

http://www.lagerstedtocompany.com/ "


Någon som provat dessa produkter? om du klickar dig vidare till hudvård - och sedan i den nya rutan pröva först så hittar du dem. Efter vad jag har läst om ingredienserna så verkar det vara riktigt bra grejer. Blir lite sugen på att iaf klicka hem lite prover för att testa...

Nu bär det av till jobbet. Blä. Men jaja pengar behver man ju ha för att överleva. (Är super trött efter inventeringen igår. 9,5 timmar utan någon riktg rast.)

Ha en bra dag!

Vad tycker du?
Postat av: Helene

Det här var en hudvårdsserien för mig. Det är första gången jag är med om att en hel serie rengöringsprodukter fungerarde för mig och inte irriterade min hy på något sätt. Så nu blir det Miessence för hela slanten.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback