Love at first sight

Här är den. Det är love at first sight. De som vill kan komma dragandes med att det verkar vara plastig kvalitet eller att den var en besvikelse i verkligheten. Men jag bryr mig inte. För den är en keeper. Och tvärtemot vad jag trodde så är den om möjligt ännu vackrare i verkligheten.

99363-345


Och detta säger jag även om den egentligen är en strl för liten. Hehe.
Så nu gäller: hårdträning och att endast nyttigheter kommer in i mun hädanefter. När jag kommer i den så lovar jag lägga ut ett foto på mig i den. Gärna med mina söta sandaletter till. Känner på mig att det blir bröllop i sommar mellan minst två av våra kompisar ;) Då skall den här definitivt sitta på mig!

Imorrn är det tävlingsdags! Tills dess: Natti!

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: alex2.

DU fick tag på den, jättesöt!

Postat av: Stina

den är så underbar, hittade den idag, fanns endast i strl 42 =( typsikt...

2006-12-23 @ 00:54:05
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Ilona

Fin, jag fick min i torsdags, den känns lite plastig tyvärr men inte lika plastig som den gråsvarta. Jag trodde att de var små i storlekarna men min 34 var för stor. :( Och inte går det att skaffa en mindre heller.

2006-12-23 @ 09:47:16
URL: http://antagligen.blogg.se
Postat av: Lalisen

Alex2: Japp, nu är den min! :D
Stina: Nästan alltid så när man väl hittar nåt :(
Ilona: Hmmm så du tyckte den var plastig? Jaja, jag vet inte men spetsen kan ju knappast göras i nåt annat material. Men smaken är som baken... ;)

2006-12-23 @ 11:16:07
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback