Jag är kär

99363-315
Jag är kär. Och jag kan inte bestämma mig för om jag vill ge bort den eller ha den själv. För visst är den helt underbar den här musen och musmattan? Jag inbillar mig att livet skulle bli lite gladare och att datorn skulle fungera så mycket bättre med den här bredvid... hmm. Du hittar den hos
Bluebox för snälla 239 kronor.
 
Nu skall jag fortsätta spela alfapet över nätet med lite kompisar. (Ja jag erkänner -  är en en Betapet-nörd.) Todiloo och gokväll!

Bild: Bluebox

Vad tycker du?
Postat av: Junitjej

Vilken härlig mus och musmatta!! BEHÅLL DEN!!

Postat av: Lalisen

Junitjej: Inte köpt den än, men funderar på det. Fast då är ju frågan vem som skall ha den: jag, eller nån annan ;)

2006-12-01 @ 20:43:36
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Nicolaymarlene

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2009-04-06 @ 11:25:01
URL: http://nicolaymarlene.20six.fr

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback