H&M vår 2007 - önskelista

99363-323

Här har ni min önskelista på vårkläder från H&M. Dom har massa snyggt och mycket fina färger i nya vårkollektionen. Här är som sagt ett litet smakprov. Än är det ett tag kvar, men drömma får man ju alltid göra ;)

Dagens fynd kommer ikväll. Tills dess -  ha en bra dag!

Bilder: H&M

Vad tycker du?
Postat av: Linda

Vars hittar du bilderna från vår/sommarkollektionen?

2006-12-04 @ 14:01:21
Postat av: sunshine_85

Så mycket snyggt de har i nya kollektionen! Har inte råd :( annars skulle jag köpt allt :P Gillar speciellt den gula med knyt som du har bild på ^^,

2006-12-04 @ 15:47:26
Postat av: Lalisen

Linda: Om du har förhandskatalogen så kan du gå in på deras hemsida och lägga in en manuell beställning. Sen så visas det bilder på allt, precis som vanligt när du kommer till kassan ;) Man får inte va dum ;)

Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Koftn är en av min absoulta favoriter. Den SKA bli min! ;P

2006-12-04 @ 20:05:39
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Abdulvanja

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-01-22 @ 11:46:01
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback