Dagens fynd & andra saker jag gillar

99363-354
Idag blir det ännu ett fynd från La Redoute. Nu hittar man deras basplagg från BEST till bra priser på rean. Som till exempel den här fina
koftan i ren merinoull. Från 247:- och uppåt till runt 300:- Då är det roligt att handla basplagg, när man får tag i dem till bra priser. Annars är jag - tyvärr - en sån som om jag får välja hellre köper den roliga festtoppen istället för den bra bastoppen...

Andra saker som jag gillar just nu:

  •  H&M's vårspecial där man kan kolla på kläderna på modellen i 360 grader. Varför gör de inte så med alla sina kläder?


  • Gb's ljusa chokladglass med stelnad hasselnötschoklad. Farlig. Akta er, ni som inte provat, ni kan bli fast... 99363-353





Fortsatt trevlig kväll!

Bilder: La Redoute, GB

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Apropå glass, om du inte testat GB's glass med kola och kanel så måste du göra det. Låter som en knasig kombo men såå god...

2006-12-29 @ 22:07:52
Postat av: Lalisen

Jag har smakat den, riktigt smarrig den med ;)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback