Bradley Trevor Grieve - riktiga feelgood böcker

99363-330Igår roade jag mig med att kolla in lite böcker och köpte då den här. Kära Mamma heter boken och eftersom hans föräldrar snart har bröllopsdag tänkte jag att R kan ge den till sin mamma då :)

Bradley Trevor Greive, som författaren heter, gör helt underbara böcker. För er som läst En stressig dag och En deppig dag vet vad jag menar. Söta och roliga bilder kombinerat med roliga och ibland så väldigt sanna kommentarer. Nu såg jag att han dessutom har gjort den här boken. Looking for Mr Right. Blev lite sugen på den med. Verkar vara en bok som de flesta tjejer känner igen sig i. Någongång har man ju varit där...99363-329

I alla fall är alla hans böcker riktiga feelgood's som ger ett skratt och lite ljusare syn på tillvaron.

Bilder: Adlibris

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback