Snyggaste bas-cardiganen

99363-48
Har sagt det förut och säger det igen: jag är kass på att köpa basplagg. Men jag är på bättringsvägen. Jag har ju bloggat om den här lila cardiganen från H&M förut. Nu tar jag fram även den svarta och naturvita. Såg nämligen att det är 80% lammull och resten polyamid. Med andra ord är det inte massa akryl som blir noppigt! Och att få en cardigan med så mycket lammull i för 249:- måste väl anses som bra? Tillräckligt bra för mig i alla fall :)
Finns även i: randigt brun/beige, orange, beige, mörkgrön, brunt och randigt grå/rosa.

Bilder:
H&M

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Dom var ju fina!

Postat av: Lalisen

Japp, jättefina! Har klickat hem från hm :)

2006-08-30 @ 18:34:37
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback