Naturlig hudvård från Annemarie börlind

99363-20

Dagens fynd för denna gången gäller inte något plagg eller skor, utan din hud. Jag jobbar, som jag sagt förut, i en hälsokostbutik  där vi har mycket naturlig hudvård. Jag gillar tanken att det är krämer som verkligen gör nytta - till skillnad från många av de dyra krämer och annat man kan köpa på Åhléns mfl. (Därmed inte sagt att allt som Åhléns mfl säljer är kasst) Att det inte är testat på djur och att det inte innehåller några främmande eller cancerogena ämnen är ju en självklarhet egentligen. Tyvärr är det många om inte vet hur mycket äckligt som man lägger i vanliga hudkrämer. Därför tänkte jag idag visa en serie som jag själv använder från Anne-Marie Börlind.

Märket har funnits i över 30 år och vunnit flera priser inom hälsobranschen för sina produkter. Serien ovan heter Combination och är för alla med blandhy. Med andra ord en hy som är en blandning mellan feta och torra partier. Dagcremen är super - mattar ner feta zoner och ger fukt åt de torra. Rengöringen är en skön gele. Sen finns det ansiktsvatten, nattcreme, peeling och en ögoncreme för alla som tycker  sig behöva det. En stor fördel är att produkterna är så jättedryga. En ärta räcker av krämen. Värm den genom att gnugga den lite mellan fingrarna och stryk sedan på den. Tar du mer så blir det alldels för mycket - trust me :) Så en sån har jag i ca 3 mån. för 360:- , rengöringen ligger på 268:- (i min butik).

Gå till närmaste hälsobutik och fråga efter prover på serien. Då får du en karta med rengöring, dag- och nattcreme och anisktsvatten. OBS! Skall du investera i en ny hudvårdsserie och tycker att det blir för dyrt - ta alltid det som är viktigast först. Rengöring och dagcreme, resten kan du lägga till allteftersom.

Går även att handla på nätet via hemsidan. Då blir det faktiskt mycket billigare. Då kostar dagcremen "bara" 305:-

Info:
http://www.borlind.info/
Shoppa: http://shop.borlind.info/

Vad tycker du?
Postat av: Nella

Finns det fortfarande prover på denna i hälsobutiken?

2008-04-20 @ 12:45:03
Postat av: Lalisen

Nella: Ja, annars kan man ringa eller maila dem som har agenturen för Börlind i Sverige och be om prover :) http://www.borlind.info/__fset.html

Postat av: Kjartanmette

Enjoy your website very much. Good job!

2009-09-17 @ 12:19:36
URL: http://kjartanmette.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback