Höstvindar

Kanske bara jag, men jag börjar känna höstvindar blåsa lite lätt. Jag längtar faktiskt efter hösten, för då kan man passa på att mysa. Apropå mys så finns det väl inget skönare än att krypa in i sköna koftor och annat stickat? Därför har jag valt ut den stickade västen som dagens fynd. Finns en hel del olika stickade västar ute i affärerna och jag hade tänkt visa en från Gina Tricot som jag sett. Hittade tyvärr ingen bra bild på den så ni får hålla till godo med den här från H&M. Själv funderar jag på att sticka en egen... :)


99363-30

Stickad väst,
H&M 198:-
Polo, H&M 98:-
Stövlar, La Redoute Mssr 749:-
Pennkjol, H&M 198:-

Bilder: H&M, La Redoute


Vad tycker du?
Postat av: Powblom

NICE SITE WELL DONE


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback