Shoppat... "Help, I need somebody..."

Nu har paketet med vårjackorna från La Redoute kommit! De är på gränsen till för stora i midjan, men jag har dragit åt ordentligt på korten. Över bysten kan jag dock inte ha mindre (det är alltid så *suck*). Med andra ord är jag så nöjd som jag kan bli med passformen. Skall bara korta av ärmarna lite (som jag som kortis alltid får göra). Självklart är bilderna av kass kvalité, min hållning är usel och det ser ut som om jag inte har någon midja och att jag fått på mig pappas jacka (pga de lååånga ärmarna) - men hey, vad gör det? Jag bjuder på det ;) och vill nu veta vad ni tycker - vilken skall jag behålla: den rosa eller beige?

Sen kan jag ge ett tips till er som vill köpa något fint till killen/mannen eller någon annan manlig gestalt i er omgivning ;) Självklart skulle älsklingen få något också, så det blev den här riktigt snygga och mjuka t-shirten. I lite farfarsmodell och med några av de trendigaste färgerna i vår: gult och grått! Bra pris också: 159:- Kanske blir fler av dem i någon annan härlig färg senare i vår...

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Behåll den i beige.
:)

Postat av: Charlotta

Våga rosa tycker jag :-)

2007-01-24 @ 21:36:07
URL: http://www.charlottatyckeratt.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Haha härligt med olika bud ;) Jag får fundera lite till!

2007-01-24 @ 22:04:30
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Carin

Den beiga tycker jag om bäst-dessutom kan du matcha med roligare accessoarer om du önskar mer färg på tillvaron!

2007-01-25 @ 15:10:41
Postat av: Carin

Den beiga tycker jag om bäst-dessutom kan du matcha med roligare accessoarer om du önskar mer färg på tillvaron!

2007-01-25 @ 15:26:22
Postat av: Lalisen

Carin: Hihi jag har kommit fram till samma sak ;)

2007-01-25 @ 21:30:46
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Adam Sandler

I love guest books, keep up the good work!

2010-09-24 @ 09:06:11
URL: http://adam-sandler.blog.de

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback