Senaste fyndet

Här kommer, som utlovat, bilder på mitt senaste fynd. Svängde in på Lindex och då hängde den här söta skapelsen där.

99363-375


Hehe, era stackare som får kolla på de här kassa korten. Den är mycket finare i verkligheten ;)

Hur rättfärdigade jag nu detta köp trots shoppingförbud? Jaa... hm... bla att det är en väldigt bra färg (den är lite mer rosa i verkligheten) som kommer funka i vår också. Sen äger jag faktiskt inte en enda blus. Det är sant! Och så behövde jag något att ha på mig imorrn' när vi skall fira svärföräldrarnas bröllopsdag!

Så, nu åker jag och kommer tillbaka på söndag igen. Tills dess - ha det underbart! 

Vad tycker du?
Postat av: sabina

vilken sööööötsak! :)

Postat av: Frida

Åh den kikade jag med på idag fast den gråa!

2007-01-05 @ 00:14:05
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Sabina: Tack =)
Frida: Mmm den är både snygg och väldigt skön, så hittar du den i din strl - slå till ;)

2007-01-05 @ 22:20:38
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback