Testing testing: nytt schampo

99363-465Idag har jag testat ett nytt schampo. Häromdan' kom det en säljaren in till butiken och hade med sig ett (för mig) nytt märke med hud och hårvård: Rapsodine. Jag har superfnöskigt torrt hår och mottog mer än gärna prov på schampo. Produkterna är nämligen baserade på ekologisk, svensk rapsolja från Österlen. Ni vet att jag vill att det jag kletar på mig skall vara så naturligt som möjligt och när jag fick känna på de produkter som han hade med sig så fastnade jag direkt. Underbar mild doft på dem också!

Mitt betyg på schampot: Jätteskönt. Håret blir inte fett varken i själva håret eller i hårbotten - vilket man skulle kunna tro eftersom det är rapsolja i, hihi ;) Det ger inte så mycket skum som vanliga schampon. Men eftersom jag vet att de ämnen som gör att det skummar rikligt är också de ämnen som har en tendens att torka ut, så bryr jag mig inte om det. Jag gillar det starkt och kommer definitivt köpa hem en flaska!

Bild: Rapsodine

Vad tycker du?
Postat av: Nyfiken dam

Grattis!

Postat av: Rouge

Å det låter ju super det! =D Har också torrt hår, speciellt eftersom jag har blonda folieslingor i det, så det behöver lite extra omvårdnad! =)

2007-02-18 @ 13:47:14
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Nyfiken dam: Tackar ;)

Rouge: I know what you mean. Slingor tär jättemycket på håret!

2007-02-18 @ 23:34:19
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback