Ny tävling - Rapsodine kroppsset!

99363-482För att ha chans att  vinna ett underbart kroppsset från Rapsodine innehållande duscholja och bodylotion så vill jag ha svar på följande frågor:

¹  Varifrån i Sverige hämtar man rapsen som är grunden i Rapsodine-produkterna? 

² Vad heter den verksamma delen i krämen som passar bra för de som har lite eksem och liknande? 

³ Hur många procent Omega-3 innehåller rapsolja?

Sist men inte minst: har du något förslag på teman du skulle vilja se på bloggen?

Det kräver lite research på
Rapsodines hemsida, men det blir en baggis för er ;) Svaren skickas till [email protected] senast 26/2 måndagkväll!

Tävlingen sponsras av Rapsodine.

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Åh vad jag gillar din nya design! Jättefint, vad duktig och idérik du är :)

Postat av: Danwei

Jag håller med! Jättefin bakgrund med fjärilarna :)

2007-02-21 @ 21:41:58
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Christin, Danwei: Tackar så jättemycket =) Va snälla ni e ^^

2007-02-22 @ 15:16:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback