Usch för att välja!

Det är ju supersvårt att välja ut en vinnare efter en förklaring till varför man förtjänar paketet... Skall nog aldrig mer be om det, haha. Näe usch vad fjantig jag är. Och inte fick jag någon hjälp av R heller. Han stupade i säng efter jobbet då han kände sig krasslig. Så det är bara jag och datorn. Ikväll får jag presentera vinnaren.

Efter jobbet skall vi ut och äta på Pasta Plus. Skall bli mysigt! Jag skall riktigt ladda upp så att jag är ordentligt hungrig. Dessutom har jag lovat både mig själv och bebben att inte äta så mycket godis som jag gjort det senaste. Usch vad jag (vi) svullade och åt i Danmark. Ni skulle sett oss. Eller inte ;)

Ha en skön fredag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Sofia

Detsamma!

Postat av: Ellen

hehe,,,, godis e gott =P

Särskilt choklad ! Remember =D

2007-12-14 @ 18:31:02

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback