Tävla och vinn - oversized kuvertväska i rosa från Wedins!

Nu har jag bestämt mig: Det blir en liten tävling där den lyckliga vinnaren får min nyinköpta kuvertväska från Wedins!

image818

Den här gången blir det svårt. Jag har varit alldeles för snäll innan, hehe. Ni skall gissa hur gamla mina tre syrror är. Ni skall få lite ledtrådar: De är alla äldre än mig, de har alla barn (sammanlagt 7 st), det äldsta av syskonbarnen är 10 år och två av syrrorna skulle kunna vara min mamma.

Nu ni! Ni kan skriva ert svar här + en liten förklaring till varför just DU förtjänar väskan ;)

Tävlingen pågår till och med måndag kl. 21.00.

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Vad roligt, och så svårt! Men jag är inte den som är den.... :) Jag gissar att dina systrar är 43, 40 och 37. Varför förtjänar jag väskan? För att jag älskar rosa och skulle behöva en sådan färgklick i min garderob :) Ha en skön dag!

Postat av: Modesty Mia

Först måste jag säga att nya layouten på bloggen är superfin! Har varit borta ett tag så nu har jag mycket läsning att ta igen!
Oj, svårt med tävlingsfrågan. Men jag gissar på 42, 40 och 33. Jag förtjänar den karamellsöta väskan för att den skulle muntra upp mig nu när semestern är slut och jag börjar jobba imorgon...;)

2007-08-05 @ 19:10:40
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: matilda

Jag tror de är 36,40,43. Varför jag förtjänar väskan? Jo, för jag har jagat runt den en litet tag nu (för jag bor i finland) utan framgång. Och rosa är min favorit färg. Och de skulle verkligen pigga upp mig inför skolstarten som jag inte dir
ekt längtar efter.

2007-08-06 @ 12:32:37
URL: http://matildaz.blogg.se
Postat av: josiee

45, 43 & 28..varför väskan skall bli min? Jo seru, nu är det dags för studentslivets hårda dagar men nudlar & knäckebröö, men med en knallrosa väska till outfiten kommer jag iallfall att vara läcker;P

2007-08-06 @ 13:51:52
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Gildblog

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-11-05 @ 07:34:26
URL: http://www.gildblog.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback