Allvädersstövlar för vuxna

99363-147

Idag hämtade jag ut mitt paket från
La Redoute. I låg mina stövlar som jag köpt på barnsidorna. Jättesnygga, enligt mitt tycke. Bra pris: 279:- De är inte i skinn, men det är lite meningen. Ville nämligen ha en ridstövelmodell, fast som tål en hel del väta och rusk. Så här är dom, och dessutom riktigt sköna! Sen så klickade jag med en liten t-shirt i mörkbrunt med tryck till älsklingen. Han är galen i t-shirtar med snygga tryck på... :) Allt gick på 409:- inkl frakt. Det kallar jag fynd!

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Martina

HEjsna, blev väldigt intressad av stövlarna efter jag såg dom här på din blogg, jag undrar bara om dom är välidgt glansiga? Ska jag slå till? :)

2006-10-07 @ 14:44:07
Postat av: Lalisen

Hej! Nej, de är inte väldigt glansiga. Jag tycker inte att de SER billiga ut, om du förstår vad jag menar ;) Sen är de jättesköna. Slå till!

Postat av: karin

heej, tyckte att stövlarna var jättefina! undrar bara om de är små i storlekarna? jag har 38-39 och de finns bara i 38.. tacksam för svar :) / karin

2006-11-16 @ 11:13:30
Postat av: Lalisen

Karin: Hej! Nej de var inte små strl. Jag tror du kan satsa på ett par 38:or. Men tyvärr fick jag skicka tillbaka mina efter ett tag. Men du har säkert bättre tur med dina! Dom är fruktansvärt snygga och passade till ALLT. Ha det fint!

2006-11-16 @ 12:29:13
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback