Dear Melanie

Det blev ingen promenad idag. Det har istället varit mycket synd om mig... Tog bort ett födelsemärke för en vecka sedan. Tyvärr satt det illa till mitt i vecket i armhålan och nu har det blivit rött, irriterat och ej så ihopläkt som önskat. Stygnen var så hårda så de små ändarna av tråden skar in i den irriterade huden. Ja ni fattar. Så idag har jag haft en hand konstant i sidan i bästa are-you-talking-to-me-vifta-med-ena-fingret-stilen ;) Nu börjar rodnaden lugna ner sig så imorgon kör vi på prommis och en sväng till
Stoff och Stil i Bäckebol.
För övrig så älskar min jacka/kappa från Didriksons som jag hittade hos Alltiute.se till ett bra pris. Modellen heter Melanie och färgen heter Iris. Den påminner om syrénträdet hemma i trädgården när jag var liten... :) Det är den perfekta övergångsjackan när det är sånt här väder och var verkligen ett superköp!
Bild: Alltiute.se

Vad tycker du?
Postat av: Gisela mamma till Ebba

Aa fan va snygg! Älskar färgen!!

Postat av: Lalisen

Jaaa det är kul att gå ut i regnoväder till och med, numera ;)

2011-09-29 @ 11:05:14

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback