Don't give up...

Ni undrar såklart vad som händer. Eller INTE händer när det gäller min butik. Ja, just nu väntar jag på lite pappersarbete som gör att jag kan få ett samarbete med Posten. Kan ju vara bra - så att man kan skicka grejerna också ;)

I'll keep in touch och hoppas att allt snart är klart. Man trodde inte att det skulle vara såpass mycket jobb, men roligt är det!

För övrigt är vi snorförkylda. Men Theo är den som är friskast just nu, tack och lov. Den lille godingen är vår lilla älskling som gör att man inte kan vara deppig eller sur - hur trött man än är pga. S Ö M N B R I S T. Ja, 8 månader av barnpassning på nätterna börjar ta på en nu, hehe.

Ha det fint allesammans!


Vad tycker du?
Postat av: Sami

Hejsan hoppsan!

Vilket sött leende.

Hoppas att ni har det bra denna kalla vinterdag.

Här kommer ett värmande tips från
www.paprikastore.se - Märkeskläder på nätet.

VINTER LAGERRENSNINGEN fortsätter upp till 60% REA

Just nu får du 10% ytterligare rabatt som gäller fram till 16/1 kl 00.00

Skriv rabattkod: crazy i kassa.

Dessutom så är det fri frakt hela januari ut.

Kram på er.

Sami

2009-01-15 @ 20:59:08
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: Syskon Fhlömm ( tyra o rick)

hejhej, va sööt han eww

2009-01-17 @ 21:37:27

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback