Att få shoppa åt andra

Tänk vad trevligt det är att få shoppa åt andra! Ja, för det är ju lite det man gör när man beställer in varor till butiken. Idag gick det iväg en beställning och det blev inte bara påfyllning, utan även lite nya grejer. Bl.a. dessa:

Underbara väggdekorationer med ros- eller tulpanmönster! Roligt om man vill fräscha upp en tråkig dörr eller en vit vägg :) Om allt går som planerat så finns de i lager om typ 10 dagar.




Nu tycker Theo att jag är dötråkig. han försöker dra tills sig uppmärksamhet genom att sitta och frusta och prutta med munnen så spottet far åt alla håll och kanter. Man upphör aldrig att förundras, haha.

Ha en bra dag allesammans, och njuuuut av (vår?)solen! :-D

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Kan man handla hos dig personligen eller är det bara över nätet?

2009-02-14 @ 11:18:43
Postat av: Lalisen

Näe dem jag känner kan handla direkt av mig. Blir ju onödigt med fraktkostnad om man ändå träffas :)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback