Nytt i garderoben!

Nu var det dags efter åratal utan en i min ägo: jag har införskaffat en baddräkt! Rätt så snygg dessutom, tycker jag. Tänkte faktiskt börja motionssimma nån gång i veckan. Älskar simning, för när man väl simmat nån halv kilometer så kommer man in i en andra andning och då känns det som om man skulle kunna fortsätta hur länge som helst :) Dessutom slipper man känna av nån klibbig svett ;-P

Hur som helst så hittade jag baddräkten på Stadium för 249:- Märke: SOC. Jag beställde faktiskt den på nätet och hämtade den sen i en Stadiumbutik i närheten. Vad gör man inte för att slippa gå och leta? Den invigdes igår när älsklingen, Theo och jag åkte till Lerum och badade i badpalatset. WOW vilken underbar vattenrutschkana dom har. 60 m fullt ös, hihi. Jag blev som barn på nytt.

Natti natti!

Vad tycker du?
Postat av: Blåbäret Kihl

Ärligt talat tycker jag den ser lite tantig ut... men å andra sidan kanske men blir tant när man får barn

2008-11-07 @ 17:59:58
Postat av: carola

Hej mammi!

Jag tror den sitter som gjutet på dig..

Vill också passa på att ge en stor varm grattis kram.

Carola, två barns mamma.

2008-11-08 @ 21:19:41
Postat av: smygtitten

Jag tycker den är snygg!Smickrande med mörkare färg på sidorna för figuren. Bra pris oxå.

2008-11-10 @ 12:01:17
Postat av: Lalisen

Blåbäret: Hittills har jag inte lyckats hitta något som ser tantigt ut inne på Stadium av alla ställen. Jag tror det är fysiskt omöjligt, och det är inget undantag när det gäller den här baddräkten ;-P



Carola: Heeeeeeej! Vad roligt att du kika in här. Grattiskram själv :) Vi får höras!



Smygtitten: Tack :) Ja det var smickrande och snygg skärning på den :D

Postat av: Ellen

håller med,, det är verkligen härlig att simma,,, om det är ett badhus utan massa odrägliga ungar som envisas med att vara på "simmar" sidan istället för på "bad" sidan !

2008-11-11 @ 15:08:40
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Blåbäret Kihl

Bara för att du inte tycker den är tantig betyder det inte att andra tycker det ;) ... och det kan ju inte va så kul att andra ser dig som en tant? ;)

2008-11-19 @ 22:33:57

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback