My favourites


Här har ni några av de godbitar jag hittat av alla de snygga festklänningar och skor som det kryllar av just nu :) Härligt med klänningsfrossa känner jag. Lite glamour kan jag behöva när jag sitter här med snygga operationsärr och försöker ta det piano. Just det. Mitt i all vardagsglamour så lyckades vi bli påkörda i helgen också. En ordentlig smäll som resulterade i att vi inte längre har en fungerande bil. Så nu har vi hittat en annan... så det kan gå.

Mörklila fodralklänning 298:- H&M
Svart
klänning med brodyr 27,80$ Forever21
Svarta lackpumps 199,90:- Halens
Rödcerise klänning 299,95:- Only
Svart paljettklänning 599:- Halens
Svarta pumps med rosett bak 299:- Halens
Rosa satinpumps 30£ Dorothy Perkins
Rosablommig klänning 24,80$ Forever21
Enaxlad klänning 299:- Lindex
Svart klänning med knyt under bysten 399:- Indiska
Svarta sandaletter med knyt 399:- Ellos
Rosettväska 149:- Lindex

Måste också lägga till en klänning som inte fick plats i collaget. Helt underbar!

Vi skall dra oss hemåt efter att ha varit här i Uddevalla i snart en vecka. Det har varit superskönt att få bli ompysslad hos svärföräldrarna! Ha en skön fredag allesammans.

Bilder: H&M, Forever21, Halens, Only, Dorothy Perkins, Indiska, Lindex Shop Online, Ellos

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Verkligen snygga blåsor!

Tror ni jag skulle passa i dem???

2008-11-21 @ 18:20:11
Postat av: Lalisen

Johan: Oh ja ;) Eller inte.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback