Busväder och kläder



Usch vilket busväder det är idag. Man har bara lust att dra täcket över huvudet och somna om igen. Och sen inte lämna sängen på heeeeela dan. ;) Men det blir inget med det. Jag har ju en liten kille som ser till att det är full rulle ändå. Dagar som den här så passar jag på att läsa och surfa. Kanske skall ta oss en sväng till en vännina och fika *smask*

Internetshopping eller fönster-internetshopping är ju det ultimata när det är så här dåligt väder! HIttade den här härliga
ECO-toppen från Lindex som nu säljs på nätet (kanske i butik också?) för 24,50:-

Nu skall jag sova en liten blund till. Natti.

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

snygg,,,,, fast jag föredrar nog svart faktiskt !

2008-11-10 @ 14:37:56
Postat av: Lalisen

Anonym: Ja jag föredrar nog svart framför grönt också ;)

Postat av: Ellen

äsch,, de va ju ja som skrev,, kom inte namnet med,,, =P

2008-11-11 @ 15:07:21
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Johan Hansson

Din storasyster tycker om grönt vet jag.

2008-11-11 @ 20:08:25
Postat av: Josefine

Hahah lite kul först bara:

Green is the new pink (tex. schampo osv.)

Och nu:

Green is the new black



Allt kommer bli grönt! =|

2008-12-09 @ 17:07:59
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback