Yes pliiis

image1382

Titta vilken underbar sak som
Inreda.com har tagit in. Man kan ju inte annat än att älska den. Yes pliiis säger jag bara. Hihi, som en rosa vuxen flickdröm. Apropå inreda... Just nu jagar jag mattor och en lampa att ha i trappan här hemma. Mattor är vi i skrikande behov av för just nu ser det väldigt kalt ut här. 30 kvadrat större har vi fått, och det märks vill jag lova. Men samtidigt vill vi inte fylla upp med massa mer möbler utan vi gillar att det är lite space.

Mer bloggat får det bli imorgon. Tror vi får kolla lite på badmodet för i år. Börjar ju bli dags för det nu. Skall ta fram lite av mina favoriter... Såvida inte vattnet går i natt *hoppas* ;)

Bild: Lånad av Inreda.com

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

käääääääärlek !

Den var ju helt underbar,,, lite över min budget bara,,, dessutom har ja ju en cykel,,, men jösses va fin den va !

Postat av: susanna

Guuud va söt :)

2008-05-06 @ 21:54:51
URL: http://amorina.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

30 kvadrat större? Så hur stort har ni nu? ;) Vi ska få en som är 20 större + badkar + balkong å 200 kr billigare :)

2008-05-07 @ 17:11:32
URL: http://imadde.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback