Produktiv

Goddagens alla glada!

Nu är snart spegeln som jag skulle måla om klar! Den blir riktigt vacker i silver. Skall visa bilder senare idag. Jag drar det sista lagret med silverfärg nu snart. Dessutom passade jag på att måla om två ramar som låg och skräpade här hemma. De får matcha spegeln och skall hänga ovanför soffan. Det blir nog fint när det blir klart! Apropå soffan, idag kommer det en människa från försäkringsbolaget för att kolla på ena soffan som det blev en stor reva ända in till stoppningen på när vi flyttade. *suck* Vi får se vad hon säger om det går att laga eller ej.

För övrigt är läget här ganska oförändrat. Jag har fått dille på Arraksbollar. Livsfarligt. Tur att man skall ut och gå sen när bebben är född, hehe. Från och med idag har jag bestämt mig för att sluta gå och tycka synd om mig själv. Bebben kommer när den kommer. Jag får helt enkelt planera in något att göra varje dag så kommer tiden gå fortare! Nu: mot spegeln!


Tror jag skall höra med mamma också om hon inte kan klippa mig litegranna. Skulle behövas... :-)

Puss å kram din gamle gam.

Uppdaterat: Här ser ni färgerna på mattan jag beställt till nedervåningen. Underbart med rosa. Jag beställde en 150x200 cm så den blir rätt så stor och lite mer fyrkantig då. Tror det kan bli riktigt fint...

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

ohhh, mycket trevlig färg på mattan,,, jag har en rosa matta i köket,,, fast den är totalt knall rosa !

Postat av: Maddepaddan

Bra att du stod på dig och fick den rosa mattan hehe... Blir jättefint! Jag är inte alls avis ;) Kramkram

2008-05-14 @ 20:00:46
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

Hmm... varför var försäkringsmannen och kollade på er soffa? :S jag har ingen koll på sånt haha... låter bara lite konstigt att de ska kolla på en soffa som man själv råkat göra "sönder"... :)

2008-05-14 @ 20:02:15
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ellen: En knallrosa hade jag inte heller sagt nej till ;O)



Maddepaddan: Ja jag passade på igår, för då var det extra synn om mig och då kunde han ju inte säga emot ;P

Ang försäkringen: Eh... ja om ditt hus har brunnit ner, även om det var du som missade släcka ett ljus, skall du inte ha ut något på försäkringen då? Det är ju därför man har en försäkring - då saker och ting händer... ;P Å dom måste komma och kolla om det går att greja revan på nåt sätt eller om vi skall få pengar till en ny soffa.

2008-05-14 @ 20:47:40
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

Jo det klart...jag har inte råkat ut för att ha eldat ner mitt hus...hehe... men trodde man skulle betala nån självrisk också.. aja... det är ju bra att man kan ha försäkring till annat än nerbrända hus :) Hoppas soffan blir bra!

2008-05-15 @ 00:46:16
URL: http://imadde.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback