Lalisen testar...

Som sagt så har jag testat lite nyheter i skönhetsväg...

Först och främst så bestämde jag mig för att prova ett nytt shampo. Brukar köpa på hälsokosten där jag jobbar, men av förklarliga skäl så har jag ju inte vart där på ett tag ;) Så jag köpte ett TONI&GUY schampo för lockigt hår som skall göra så det blir fina lockar och inte så "frizzigt". Trodde inte att jag skulle märka så stor skillnad, men håret var betydligt mer lättarbetat efter att jag tvättat det med det här schampot jämfört med annars. Så det är verkligen att rekommendera om du har lockigt hår! :-D

Sen så kände jag att mina läppar behövde ha lite färg, men gillar när det inte blir för heltäckande (ser ut som en tant i vanligt läppstift ;] ). Så jag provade Yves Rochers
YRIA läppbalsam som har lugnande, fuktgivande och skyddande egenskaper. Jag tog färgen Koral Moorea som är lite karamellig rosa ton på. Ser nästan lite neonrosa ut i burken. Blev precis lagom med färg och känns skönt på läpparna. Torkar inte ut dem som en del läppbalsam och läppglans gör. Nackdelen är väl att det är lite dyrt, men å andra sidan så är det väldigt drygt!

1-minuts inpackningskuren kan jag nog inte uttala mig om riktigt än då det står att man skall använda den 2-3 ggr/vecka. Har bara hunnit använda den en gång ;) Så det får bli en senare rescension på den!

Nu åker vi in till Östra för koll och hoppas på bebis ;) Jag skall tjata mig till att dom sätter igång det nu, för jag börjar bli lite less... Ha en underbar dag i solen!

Bilder: Boots.com, Yves Rocher

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Hej! Det läppglanset har jag med! Fast har inte prövat det än :) LYCKA TILL idag med bäbisen! :) Hoppas allt går bra! Kramisar Malin :)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback