Egobilder på vårt nya hem

Nu skall ni få se bilder så det står härliga till. Känns roligt att kunna dokumentera lite, hihi. Än så skall det upp lite tavlor och till lite mattor, men sen är det klart. Vi tar det bit för bit:

Nedervåningen



Jag gillar den lantliga stilen och avdelningen som vår hyresvärd har gjort med hjälp av stolparna. Skulle vilja hitta en stor rund, gärna rosa, matta...

Vardagsrum och bebishörna



Som sagt så behövs det en stor matta som fyller upp så att det inte blir så kalt. För övrigt vill vi som jag skrivit tidigare ha mycket "space", det känns skönt och lättstädat, hehe. På sista bilden ser ni mitt ommålade bord. Det var ungefär samma blåa färg som staketet vid trappan, men nu har det blivit rosa (såklart) :) Staketet skall förresten målas ljust det med... fast inte rosa då ;)

Sovrum



Jag älskar det ljusa sovrummet! Takfönstret släpper in massa ljus och varje morgon vaknar man och blir lika glad :D Sista bilden visar en nyligen inköpt blomlampa som skall få hänga i taket... Jag klurar fortfarande på vad som skall få hänga över sängen. Och sen väntar vi på sängborden som jag beställt på Ellos...

Uteplatsen...


Här skall det grillas i sommar må ni tro! Jahapp. Det var alles!

Imorgon fortsätter vi att bocka av listan på saker som skall skrivas om här på bloggen. Ni skall få fortsättningen på e-bay skorna bl.a. ;)

Vad tycker du?
Postat av: Leia

underbart....vad stort!!!

och jag älskar "pelarna/stolparna" i matsalsdelen...



men var ligger kungälv? och får man fråga vad hyran ligger på?



kramar å sussa sött

och tack för att du hojtade:)

Postat av: Maddepaddan

Det var en supermysig lägenhet! Det har ni gjort bra :) Humm...vart är alla saker? Hade jag bott där så hade det vart fullt redan hihi, men du är ju duktig på att rensa iofs... hehe. Lycka till! Det var ju jättefint! Snart kommer vi på besök ;)

2008-05-07 @ 01:33:04
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Modesty Mia

Men gud vad fint! Wow! Det ser så stort ut, och så luftigt. Härligt!:)

2008-05-07 @ 14:39:35
URL: http://modestymia.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Leia: Tack :D Kungälv ligger 2 mil utanför Göteborg mot Oslo. Hyran ligger på 6200 inkl el, hehe ;-P



Maddepaddan: Tack tack :D Ja det är de här sakerna vi har... Inga färre än förra lägenheten :-S Ja det blir kul om ni tittar förbi!!



Modesty Mia: Tack! Ja det känns väldigt stort jämfört med förut. Och luftigt också :)

2008-05-07 @ 15:29:40
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback