Bada i pina colada


Nu har jag tagit fram några av mina favoriter i badmodet i år. Jag dras som vanligt till mycket färg och rosa, men skulle kunna tänka mig en svart baddräkt i nån snygg skärning också... Själv skall jag hålla mig långt ifrån stranden i år. Jag skall bespara besökarna där skräcksynen av mina bristningar och diverse valkar. De kommer istället att stolt visas upp på våran altan. Där bara jag, min käre make och vår bebis ser mig. Möjligen nån liten myra och annat kryp också, but that's it ;-)

Längst upp till vänster: Bandeaubikini från Stadium 129:-/del
Gul vändbar trekantsbikini Puma/Ellos 299:-
Rosa trekanstbikini 239:- Mango
Turkosrandig baddräkt 198:- H&M
Multirandig baddräkt 37,50$ Delia's
Blå baddräkt med hjärtan 37,50$ Delia's
Rödrandig baddräkt 28£ TopShop
Turkosa genomskinliga flip-flops 59:- La Redoute
Rosa flip-flops Puma/Asos 156:-
Blommiga trosor med volang 24,50$ Delia's
Blommiga halteröverdelar 24,50$ Delia's


Nu åker mamma och jag till Ikea för att strosa runt lite och för en liten fika :-D

Vad tycker du?
Postat av: Sassy

Den blå baddräkten med hjärtan var jättesöt, likaså bikinitrosorna med små volanger!

Postat av: sanny

så söta

2008-05-09 @ 12:54:47
URL: http://sannyt.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback