Livet

Historien om mitt blivande liv som mamma fortsätter... Och så lite inredning...


Livet verkar ordna sig rätt bra ändå. Förut såg uppställningen ut så här: 30 april - lämna över nycklarna till gamla lägenheten, 1 maj - inflyttning nya lägenheten, 3 maj - beräknad nedkomst för bebisen. Ja ni fattar själva att det kändes lite stressigt. Speciellt det där med vart man skall vara med alla sina möbler och tjafs natten mellan den 30:e och 1:e, hehe. Det hade ordnat sig med att vi bodde hos mamma och pappa, men ändå. NU verkar det som
att vi får komma in i lägenheten redan den 15:e april. Låter riktigt bra! Då har man några dagar på sig att fräscha upp med lite färg på väggarna och sätta upp fondväggen ( → )som jag vill ha i sovrummet. För när det lilla pyret väl kommer så blir det ju inte så mycket fixat med sånt :)

image1277Är på jakt efter en söt lampa att ha vid pyrets säng. Nån som har förslag? Sen har vi antagligen kommit fram till att han skall få ha en liten soffa med förvaring i från Sia. Suuupersöt! Ni ser den blå varianten till höger. Men vi skall köpa en vit med små flummiga får på istället. Kommer bli finare till den vita spjälsängen och det andra :)


Nu över till vårt sovrum:

Hittade det första och andra sängbordet på Ellos och det tredje på Ikea. Vilket röstar ni på och varför? Själv lutar jag åt det tredje...



Ha en fin dag!

Vad tycker du?
Postat av: Sara

Jag röstar för det första om du ska ha det som sängbord :o) Jag & min sambo har det tredje från IKEA som telefonbänk i hallen & personligen så tycker jag inte att det ser ut som ett sängbord! Bra blogg :o)

2008-03-13 @ 12:59:16
Postat av: Amanda

Vilka söta möbler! =)

Postat av: Körsbäret Kihl

Kommer bli riktigt mysigt för lille Theo känner jag på mig ;) Men oj va stressigt om ni skulle flytta så tight inpå födseln! Han kan ju komma närsomhelst! Aja...jag gillade alla tre sängborden, men det första tyckte jag bäst om! Det ser mer ombonat ut eller va man ska säga ;) Kram på er!

2008-03-13 @ 15:59:03
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: sanny

sött

2008-03-13 @ 16:11:54
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Robban

Jag tyckte det första var finast!!
Jag vill ha ett med!! ;)

2008-03-13 @ 21:00:36
URL: http://attblipappa.blogg.se
Postat av: Blåbäret Kihl

Jag har ett förslag för att ni ska slippa all stress!! Flytta in hos dina föräldrar för gott!!! Det är ju ändå det du vill...

2008-03-13 @ 21:17:13
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Sara: Det var bra att få höra en som har det i verkligheten :)

Amanda: Visst är dom :D

Körsbäret Kihl: Ja det hade blivit lite flåsigt ;P Men jaja. Jag hoppas att det skall gå relativt smärtfritt. Ja lite mer ombonat kanske. Rätt bra att man kan ställa böcker och sånt... :)

Sanny: :)

Robban: Nepp, du får inget ;P

Blåbäret Kihl: Jag har försökt, men av nån anledning så vill dom inte det :P

2008-03-15 @ 17:15:50
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Catogina

I love this page.

2010-09-28 @ 09:09:56
URL: http://catogina.20six.fr

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback