Lediga dagen...

Idag har jag ledigt. Skall snart iväg och handla med en kompis. Hon är också gravid. Så vi kan vagga fram där mellan hyllorna tillsammans :) Jag längtar tills jag kan ha vanliga kläder på mig igen och kan ta kort och lägga ut outfitsbilder här på bloggen! *snyft* Men det är ju inte långt kvar nu! Idag skall även ett besök på MVC göras. Tror att magen sjunkt ner redan, så forhoppningsvis bestämmer sig pyret i magen för att komma ut lite tidigare, how99363-1255 knows?

Hittade det här fiffiga
överdraget till tvättmaskinen hos La Redoute. Nästan så att man önskar att man skall ha en tvättmaskin inne i nästa lägenhet också, för det här var ju supergulligt :)

Näe nu skall jag röja lite här hemma... Mina golv är i ett desperat behov av dammsugning och moppning!

Ha en bra dag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: erika

Ha en bra dag

Postat av: Danni

Jättesött! Jag trodde att det var en specialtvättmaskin at first glance :)

2008-03-04 @ 21:40:34
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Lalisen

Erika: Tack :D

Danni: Hihi, ja hittills har jag inte sett nån, men det kommer nog ;)

2008-03-04 @ 22:19:56
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback