I brist på en kjol...

image1304
Den här söta blusen har precis kommit in hos Ellos och jag har verkligen fastnat för tyget. Kan tänka mig att det skulle göra sig riktigt bra på en kjol :) Men här har jag kombinerat den med en kjol iaf...

Blus 129:- Ellos
Pumps 16,99$ (ca 105kr) GoJane
Solglasögon 179:- Mangoshop
Ögonskuggor 170:-/st Smashbox/Eleven
Halsband 41:- Asos
Nagellack "Picking up the pieces" Essie/Head2Toe
Kjol 149:- H&M

Jag fortsätter som vanligt idag = packning står på schemat. Är fortfarande helt mör efter gårdagens strapatser. Just det. Bilder kommer ikväll på shoppingen ;)

Vad tycker du?
Postat av: svärmor

Å vad skönt att bilen gick igenom. Då gjorde det ju inte så mycket att det blev lite olja både här och där. I dag har jag tagit ut en halv dags semester så skönt. Hoppas att du har det skönt med din mammaledighet. Kram från oss i u-a.PS nu blir nog berndt glad.Hej då

2008-03-27 @ 15:21:45

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback