Cutie

image1254

Jag blev kär i de här söta pumpsen. Undrar om de är lika fina i verkligheten? Hoppas kan man ju :) Sen kan jag tipsa om toppen här ovan som man just nu kan köpa för 49:50:- i H&M's webbshop!

Pumps 249:- Skopunkten
Topp 49:50:- H&M
Kjol 19:80$ (ca 125:-) Forever21
Väska 419:- La Redoute

Tur att man inte videobloggar, för jag är verkligen en sight for sore eyes. Usch jag ser helt sleten ut. Tack och lov så är det bara två veckor kvar på jobbet :)

Nu får ni ha en fin kväll allesammans. Vi har precis skaffat tv, så ni kan ju gissa vart jag kommer tillbringa resten av kvällen. Hoppas att det går något riktigt chic-igt och gulligt som jag kan vila ögonen på ;)

Vad tycker du?
Postat av: Marina

Jättefint collage, härligt med lite billiga grejer som omväxling till alla märkeskläder!

Postat av: Lina

Hjälp vilken söt kjol! Färgerna, mönstret och modellen - helt perfekt :)

2008-03-04 @ 10:03:58
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Marina: Tack :) Ja, det kan vara inspirerande, men i slutändan kan man ju ändå bara köpa de här med normalpriser. Iaf de flesta av oss ;)

Lina: Ja visst är den fiiin?! =)

2008-03-04 @ 22:21:14
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback