Rosa sport

Jag skall väl erkänna att jag inte är särskilt sportig av mig...hehe. Men den här
vindjackan från Adidas hade jag inte tackat nej till. I favoritfärgen rosa :) 499:- hos Josefssons. Hmm. Den hade i alla fall matchat fint till mina gummistövlar ;)

Nu har vi kommit hem från vår lilla trevliga tripp och livet går vidare. R börjar jobba imorgon, så nu är sista dagen att slappa ihop och njuta av lille godingen. Vi har varit på BVC idag för läkarbesök. Duktige killen hade växt ordentligt sedan sist och barnläkaren sa att allt såg bra ut med honom. Skönt :) Han ligger och sover i mitt knä nu, hihi.

Nu skall jag ta och göra lite mat. Pizzagryta blir det. Superenkelt men väldigt gott! Later!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Här är en till som inte är så sportig :) Pizzagryta lät spännande, vad finns det i en sådan? Kram!

Postat av: Ellen

snygg,,, rosa är ju för underbart !

2008-07-21 @ 20:44:49
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Lina: Köttfärs, potatis och morötter, ett paket krossade tomater och så massa pizzakrydda ;)



Ellen: Ja det är en färg att bli glad av! :D

2008-07-22 @ 23:16:40
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback