Uppe igen

Nu är vi uppe i Uddevalla igen! Var ute ikväll vid svärföräldrarnas stuga vid havet - helt underbart! De hade dukat upp mat på altanen när vi kom. Lyx :)

Vad har hänt sedan sist då? Jo vi har blivit med diskmaskin! Tänka sig. No more överfull diskbänk! Känns som en stor lättnad att veta att jag kommer slippa stå och ödsla massa tid framför diskbänken när jag är mammaledig. Vill ju vara så mycket som möjligt med lille klimpen. Eller "tjockisen", som vi kallar honom. Hihi, kärt barn har många namn. (Missförstå mig rätt, vi säger det av kärlek ;] )Fast vi har bestämt att vi skall sluta kalla honom det. Undra vad vi skall ersätta det med då? Hmmm.

Vet ni vad? Jag har ett litet projekt som jag skall pilla med när R går tillbaka till jobbet. Jag skall göra små tackkort till alla som gett Theo saker :) Vet ni vart man kan få tag på sådana där stämplar som man kan stämpla papper med och så skär dom ut som ett mönster, typ t.ex. ett hjärta? Tänkte att jag skulle kolla med Ordning och Reda och Panduro Hobby.

Nu ropar min son på mig. Maaaaaat! Nu! ;)

Nattinatt.

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Stans? :P Finns på panduro...men tycker du ska leta upp en Scrapbooking-butik...de har mer å roligare grejer ;) Göteborg har nog ett par sådana kuliga butiker :) Wish I was there!! ... Kul med diskmaskin förresten :) Vi fick ju en i bröllopspresent men den har inte gått att installera i vår lägenhet...men i nästa hoppas vi på...börjar tröttna på att diska för hand :P Kram på er!

Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Åh, det skulle vara kul att besöka en sån affär :D Får kolla upp det! Hehe, segt att ha en diskmaskin men inte kunnna använda den?! ;P

2008-07-11 @ 15:27:44
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Panduro har säkert,,,



Det påminner mig om att få iväg påketet som ligger här,, jag får ju aldrig tummen ur,,, suck !

2008-07-14 @ 19:13:47
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Madeleine

När du är i Göteborg ,gå till In-ex. Dom har en heldel konstnärsmatrial .m.m. och dom är lite billigare än Panduro. WWW.in-exfarg.se

Ni får ha en fortsatt trevlig sommar.

2008-07-15 @ 13:12:48

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback