En natt på akuten...igen

Jahapp då har man tillbringat ännu en natt på akuten. *suck* Gallstensanfallen kommer som ett otrevligt litet brev på posten mitt i natten. Men nu verkar det mer eller mindre bestämt att jag skall opereras. Tills dess är det flytande och kokad föda som gäller. Thrilling.

Nu blir det en kväll framför tv:n. Innan dess skall lillkillen ha mat och nattas!

Ps. Nu tycker jag verkligen att jag förtjänar de där skorna som jag bloggade om igår. Som en liten tröst liksom ;) Eller vad säger ni?

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Jag tycker absolut du förtjänar de rosa snyggingarna! Hoppas du snart mår bättre! Kram :)

Postat av: Ellen

klart du förtjänar dom,, har ev hittat några par skor jag kan tänka mig =D



vi kna väl höras på tel i helgen,, PÖSS

2008-07-31 @ 21:27:30
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Sofia

usch då. låter inte bra :/ du får krya på dig :)

2008-08-04 @ 16:09:36
URL: http://blondblondare.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback