Sommarsol

image1151

Kände att det inte kunde skada med lite inspiration inför sommaren... Visserligen har solen visat sig över Kungälv idag, men jag vill ha mer än så. Vill vakna varje morgon och känna ljuset och solstrålarna... *längtar* Tunikan här ovan är härligt somrig och själv skulle jag såklart matcha den med cerise acessoarer!

Tunika 179,90:- Haléns
Stråväska 98:- H&M
Örhängen 19,50:- H&M
Ballerinas 98:- H&M

Fortfarande ingen framgång med kameran... Det är så typiskt att den skall flippa ur nu. Jag har massa att ta kort på. Fick ju ett paket från La Redoute idag också. Plus att jag skall ta ut ett från Yves Rocher imorgon. Måste lösa detta på något sätt. Till veckan startar det dessutom en ny tävling här på bloggen! Så det får ni hålla utkik efter ;)

Natti!

Bilder: Haléns, H&M

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Så härligt! Jag skulle kunna klä på mig alltihop :)

Postat av: Lalisen

Lina: Ja visst är det härligt! =D

2008-01-29 @ 17:25:49
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Antonioingeborg

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-04-06 @ 08:38:31
URL: http://antonioingeborg.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback