Seeeg morgon

Usch idag är det verkligen en seg och grå morgon. Jag vill ha vår nu. Och så vill jag flytta. Den nya lägenheten är så underbar *suck* Jag vill in där nu och fixa och dona. Nya kuddar till sängen, tapetsera en fondvägg, fixa babyhörnan osv.

Idag skall vi hämta ut en barnvagn på babyaffären! Kul hjul. Vi skall ha den som en extra vagn, en sulky som man kan klicka på bilbarnstolen så man slipper att kånka runt på den. Dom väger ju en del ändå dom små liven :) Nu har vi faktiskt skaffat allt som behövs till bebisen. Och de få grejer som vi inte har, de är beställda och kommer inom kort. "Bara" 14 veckor kvar nu. Undra hur livet kommer se ut sen..? Kommer man fortsätta blogga? Eller kommer man ha så fullt upp? Kommer jag vara lika intrresserad av mode som nu? Ja men varför skulle jag inte vara det? Det är ju inte som om man förlorar sin identitet bara för att man skaffar barn, haha!

Ha en bra dag allesammans. Blir den alltför trist så kan man alltid muntra upp sig själv med en god bulle eller en semla ;)

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

du kommer nog alltid att vara lika mode intresserad ! det ändrar nog ingen bebis på =D
däremot blir det nog en mode riktigt bebis =D

Puss

Postat av: Lalisen

Ellen: Du har så rätt så rätt ;) Puss!

2008-01-27 @ 22:35:03
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback